Nový cvičák

27.03.2015 15:27
Jelykož nám ten náš starý cvičák nestačí tak zítra jedem zkousit nový cvičák do Uh.Brodu  

( on nový není ale pro nás ano) já jsem neměla vůbac v plánu že by jsme jezdily do Brodu na cvičák za paní Danou ale kdysi jsme nad tím s mou kamaradkou Květkou přemýšlely, až  jednou přišla s tím že paní Daně napsala a že je domluvená že tam začne jezdit s jejím Irským setrem Elis a mně řekla  pokud chci tak že můžu jezdit s sní ale aby o tom věděla paní Dana tak jí mám napsat jestli by bylo možno abych k ní také jezdila takže s paní Danou jsem si to domluvila a budeme jezdit do Brodu ale za tím se tam pojedeme jen podívat jak tam trénik postupuje co se tam učí a td.,,,,, .

Ejminka velmi zrychlila (nesmím to zakřknout ) za což jsem velmi ráda a doufám že tak rychlá bude vždy to bych si moc přála, jinak za čtrnáct dnů pojedeme do Zlechova na naši první premiéru v oficiálkách!!!!, moc se těším tak doufám že si tam hned nenatropíme nějakou tu ostudu to snad ne, Ejmína mne začala zlobit ve slalomu to co vžvivotě nedělala začala vynechávat branky hned jak se od ní vzdálím třeba jen na dva metry začne vynechávat tak snad ji to  odnaučím a bude zase hezky běhat ten její slalomek.

fotečka když jsme byli na Slovensku v tatrách o jarních prázdniných