Rok 2014

08.03.2015 14:21

 

Pro někoho krásný pro někoho strastným.
Tento rok byl pro mně nejlepším v agility začala jsem jezdit na závody naučila se otočky jako top spin (nevím jak se to píše)
Německou otočku což jsem dříve vůbec neumněla v tomhle mi hodně pomohla Anička Pospíšilová  ale také hodně jsem si pomohla sama začala jsem sledovat videa agiliťáků s některými jsem se i osobně seznámila  začala jsem si sněmi psát a myslím si že mi to hodně pomohly  protože náš cvičák stojí za něco ale také nesmím zapomenout na Květku která je moje zlatíčko a v létě jsme spolu pilně trénovali já jsem byla na táboře ve Větřkovicích kde jsem potkala skvělé lidi a hlavně agiliťáky jako třeba Dorku Psotkovou ,Káju a Káťu Šonskou a tak.V agility hodlám pokračovat jak dlouho budu moci jelykož bych se chtěla někdy dostat aspoň na EOJ .Také nesmím zapomenout že jsem tento rok přestoupila na druhý stupeň základní školy (ach nemám ji ráda).
A však doufám že rok 2015 bud ještě lepší a že se dostame ještě dál v agility.
A videjko z roku 2014  už zanedlouho očekávejte.