SILVESTROVSKÁ PROCHÁZKA

08.03.2015 14:16

 


Takže, jak už jsem psala minulý text tak jsem se vzmínila že půjdeme na silvestrovskou procházku ale jelykož Ejminka má úraz (má rozedrané tlapičky, polštářky) a navíc začala hárat tak Ejminka nemohla jít na naši silvestrovskou procházku.Takže zůstala doma a byla na mne naštvaná seděla za oknem a štěkala tak ale co se dá dělat přece nechci aby jsme mněli doma něaké křížence maxi psa Fíka a Ejmi.
Taktedy jelykož máme doma mále štěndo (není naše) no ono je trožku větší štěndo tak jsem ho vzala s sebou jmenuje se Berňas a je to super štěňátko Maďarského ohaře.
Je to veselá kopa je to takový miláček který je hodně poslušný no ale zpátky k procházce.
Ráno v 10:00 jsme se sešli na cvičáku a šli jsme do lipin celou cestu byli naši věrní společníci Květka, Akina a Elis
 

https://my-dogs-life.webnode.cz/    Berťas  si celou dobu hrál s Elis která si někdy ráda zdrhla ale stejně je to miláček a tak trvala celá cesta až jsme došli na chatu rudá stopa kde jsme jak se říká pokecali a  opekli špekáček.Ještě než jsem šla do chaty tak  jsem uvázala Berňase a šla jsem do chaty začal štěkat tak potom Květka si vzala Elis do chaty tak já Berňase SAMODŘEJMNĚ že taky žejo to bych nebyla já nepřed byl hodný potom mi vlezl na klín a začal mi skákat po klíně no myslela jsem že z něho zcvoknu no nic no potom jsme šli domů promrzlí na kost po krásné vycházce doufám že Ejma není moc naštvaná .
Přeji vám krásný silvestr, hafani ať se moc nebojí rachejtlí (Ejmně je to jedno ta spí jak zabitá)
Tak ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK 2015!!!!!!!

foto které nešlo zachytit nerozmazané