Zlechovské dvojzkoušky

18.04.2015 16:21

Naše první oficiální závody dopadli úžasně!

Konečně naše první oficiální závody jsou za námi, kyž jsme procházeli dráhu myslela jsem že hned na začátku se vydiskujeme ale Ejminka nesklamala, v prvním běhu taková malá chybka kterou jsem nečakala že by Ejminka udělala naběhlami mi špatně do slalomu ale jinak hezký běh až na tu konkurenci to mu se ani nedala říkat konkurence jelykož nás tam bylo jen 4 v A1. Tudiž první běh dopadl takto-

1.místo/4 , čas- 37,85  Tr.b.5m/s  3,73 hodnocení-V

O druhém běhu jsem si myslela že ho ani nedoběhnem ( no jo Ejminku jsem podceňovala) ale celkem v pohodě až na to že mi skočila zónu, pan rozhočí ( Petr Pupík) to nechtěl ani uznat tak ale pravidla se musí dodržovat. Načež druhý běh dopadl takto-

2.místo /4  , 1 chyba , čas- 42,32  Tr.b.5 m/s 3,73 hodnocení -V

Jinak Ejminka už se skoro naučila two on two of  ....

Za fotečky děkuji  majdaphotography